У травні компанія «Лукас», одна із провідних українських кондитерських компаній, взяла участь у двох ключових міжнародних виставках — PLMA 2025 «World of Private Label» в Амстердамі (Нідерланди) та THAIFEX – Anuga Asia 2025 у Бангкоку (Таїланд).
У рамках PLMA – World of Private Label, яка проходила 20–21 травня в Амстердамі, компанія представила свої можливості у виробництві солодощів під власними торговими марками (Private Label). Цей захід зібрав понад 2 600 учасників із 70 країн і став потужним міжнародним майданчиком для встановлення нових зв’язків і презентації українського кондитерського потенціалу.
Під час виставки відбулися успішні зустрічі з діючими партнерами з Данії, Польщі, Косово, Швеції та інших країн. Було налагоджено нові перспективні контакти з дистриб’юторами з Західної Європи, що відкриває шлях до подальшого розширення географії присутності бренду.
Одразу після цього команда вирушила до Таїланду на THAIFEX – Anuga Asia 2025, яка проходила з 28 травня по 1 червня в Бангкоку. Ця виставка вважається однією з найвпливовіших у регіоні Азії та Тихоокеанського басейну, об’єднуючи понад 50 країн-учасників.
Компанія «Лукас» представила свою продукцію азійським партнерам, зосередивши увагу на нових смаках, сучасному дизайні упаковки та високій якості сировини. Проведено перемовини з партнерами з В’єтнаму, Японії, М’янмою та іншими представниками азійських ринків. Виставка надала змогу глибше зрозуміти локальні вподобання та споживчі очікування, що стане основою для адаптації асортименту до азійських країн.
« Цього року ми вперше взяли участь у виставці PLMA, і справді залишились враженими. Неймовірний попит та інтерес до українських солодощів, якісна комунікація та цінні контакти. Thaifex Anuga Asia — для нас уже знайомий формат, адже ми беремо участь у цій виставці вже вдруге, але щороку вона стає відкриттям. Інноваційні продукти, екзотичні смаки та сучасний підхід надихають нас на розробку нових продуктів. Участь у цих двох виставках стала важливим кроком у розвитку експортного напрямку компанії. Ми не лише зміцнили зв’язки з нашими міжнародними партнерами, а й отримали потужний імпульс для виходу на нові ринки. Найближчим часом продукцію «Лукас» можна буде знайти в ще більшій кількості країн», — зазначила Кіра Булік, заступниця генерального директора з продажів ЗЕД.
Експортна команда «Лукас» провела десятки ділових зустрічей із потенційними імпортерами, дистриб’юторами та торговельними мережами. Ми повернулися із новими контактами, ідеями та натхненням для подальшого зростання.
Компанія «Лукас» продовжує впевнено розширювати присутність українських солодощів у світі, представляючи якісну продукцію, що поєднує інноваційність, смак і національну ідентичність.
У Бучанському міському парку відбулося справжнє свято для всієї родини — ...
29-30 квітня 2025 року відбувся 18-й Український маркетинг-форум — ключова ...