Цукерки «Мавка» вже продаються в супермаркетах і торгових точках по всій Україні. Кондитери «Лукас» надихнулися образами з майбутнього анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня», в якому мотиви драми-феєрії Лесі Українки переплітаються з мотивами слов’янської міфології. В основі оригінального сюжету – історія незвичайного кохання. Мавка – Душа лісу закохується у смертного парубка, талановитого музику Лукаша. Зрештою, Мавка опиняється перед складним вибором: кохання чи обов’язок перед Лісом.
У виконанні наших майстрів історія перетворилася у вишукані та сповнені грайливості двошарові цукерки «Мавка». Дует подрібненого арахісу та м’якої молочної карамелі – водночас неперевершена класика та сучасний тренд. Доповнюють смакову гаму нових цукерок родзинки та нотка стиглого соковитого винограду. Така несподівана палітра смаків і текстур стала своєрідним кондитерським втіленням магічного світу «Мавки», де є місце для чудес і незвичайних пригод. «Коли ми дізналися про майбутній український анімаційний шедевр «Мавка. Лісова пісня», ми одразу ж захопилися цією історією і образами, вона надихнула нас на створення особливих цукерок. Серія «Мавка» – абсолютна новинка, такого поєднання горіхів, карамелі та родзинок на нашому ринку солодощів ще не було. Таким чином, ми підсилили нашу ексклюзивність настільки ж унікальною обгорткою.
Анімаційний фільм «Мавка. Лісова пісня» з’явиться на екранах кінотеатрів України у 2021 році. І хоча фільм знаходиться на стадії виробництва, студія поступово знайомить глядачів із головними героями та основною ідеєю проекту. Сюжет засновано на давньослов’янській міфології, але він буде зрозумілим найширшій аудиторії по всьому світу. Чарівність української автентики та колоритність персонажів вже привернули увагу цілої армії прихильників по всьому світу. Переглянути тизер «Мавка. Лісова пісня» можна нижче:
«Ми розвиваємо Всесвіт Мавки так само натхненно і безупинно, як і створюємо сам мультфільм. Те, що ми вже продаємо ліцензії на образи з нього, – унікальний випадок як для нашого, так і світового ринку, адже сам мультфільм ще не був у прокаті! Впевнена – це пов’язано з магічною силою самого образу Мавки, з силою бренду, який ми вибудовуємо, та величезним запитом українців на національних героїв-персонажів, які єднають країну та покоління. Ми дуже пишаємося співпрацею з «Лукасом» – це не тільки комерційний успіх, це показник розвитку та формування ринку – як вітчизняної анімації, так і галузі ліцензування», – коментує партнерство з кондитерами продюсерка анімаційного фільму Ірина Костюк. «Ми спробували цукерки «Мавка» ще до повноцінного виробничого запуску, і вони дійсно смачні, тож яскравому змісту – яскрава обгортка, що привертатиме увагу покупців на полицях. Але ще одна важлива сторона нашої співпраці з компанією «Лукас» – це те, що партнери приєднаються до еко-місії нашого бренду.
Так, «Лукас» буде долучений до нашої акції зі Всесвітнім фондом природи (WWF Україна) «Дім для рисі». Певний відсоток коштів від продажу цукерок «Мавка» спрямовуватиметься на дослідження та збереження популяції євразійської рисі на Поліссі. Це означає, що ми дійсно зберігаємо, створюємо і примножуємо українські багатства – культурні, природні та фактичні», – говорить продюсерка Анна Єлісєєва.
Ми певні, що колаборація наших брендів стане прикладом вдалої співпраці українських виробників та українського кіно. Адже це унікальний для українського ринку приклад, коли світ кінострічки розширюється та стає справжнім Всесвітом, у якому кожен може знайти щось для себе. І ми раді, що стали яскравою частиною цього великого проекту.
З початком повномасштабної війни кондитерська компанія «Лукас» розпочала ...
Один підступний ранок лютого, який ми ніколи не забудемо, назавжди змінив ...