29-30 квітня 2025 року відбувся 18-й Український маркетинг-форум — ключова подія для всіх, хто формує майбутнє брендів та комунікацій. Цього року подія пройшла під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про те, як бізнес може інтегрувати культурні коди та створювати сенси, що резонують із суспільством.
Цікаві спікери, креативна програма та безліч сенсів. Виступали Ярослава Гресь, Андрій Федорів, Ігор Смілянський та багато-багато інших.
Ми знаємо, як важливо кожен проєкт робити із душею та вкладати в нього найголовніше – зміст. Саме тому наша команда відвідала захід, бо тримати себе у тонусі – це завжди шукати щось нове.
У травні компанія «Лукас», одна із провідних українських кондитерських ...
У Бучанському міському парку відбулося справжнє свято для всієї родини — ...