«Лукас» – експерт солодких почуттів! Адже вже 2 сезон є спонсором найчуттєвішого реаліті-шоу «Холостячка».
Уся країна спостерігає за солодкими інтеграціями бренду Sharzan разом із романтичною історією учасників. Уся країна чекає на фінал шоу, щоб дізнатися ім’я того самого переможця, але що може бути цікавішим за це?
Тільки ПостШоу, де всі учасники збираються для спілкування. А Команда «Лукас» традиційно готує щось особливе для цієї події. Тож минулої п’ятниці вся Україна побачила унікальні тістечка, нове пакування «Лукас», річний запас солодощів бренду Sharzan.
Sharzan – спонсор енергії, драйву, вибуху емоцій та солодких посмішок учасників протягом усього проєкту!
Арахісовий хіт підкорює телебачення!
У неділю, 1 грудня, у Патріаршому Домі м.Львів відкрила свої двері ...
12 листопада з робочим візитом кондитерську компанію «Лукас» у Кременчуці ...