Солодкі інтеграції, які бачила Україна у всіх випусках реаліті-шоу – якісна робота Prime Time та знімальної групи! Уважний глядач помітив, що бренд Sharzan був УСЮДИ! Арахісовий хіт підкорює телебачення!
А кожен кадр Пост шоу Холостячки полонили неймовірні шарзанові ялинки! Адже Sharzan – спонсор енергії, драйву, вибуху емоцій та солодких посмішок учасників проєкту!
Окремої уваги заслуговує шедевр кондитерського мистецтва від чарівниці Катерини Сінькевич – торт «Холостячка 2020». На фото Ви бачите торт. Уявляєте? Це ТОРТ! Троянди одразу припали до вподоби учасникам шоу та не залишилися без уваги! А ми нагадуємо, що компанія «Лукас» – експерт солодких почуттів, тому знову це підтвердила!
Вчора був насичений добрими справами день.