Відділом маркетингу Компанії «Лукас» проведено легкий ребрендинг назви та етикетки популярної цукерки «Кузя». Перед маркетологами стояла задача:
В результаті було придумано і зареєстровано нову назву «Тузя» (зменшено-лагідний варіант популярної собачої клички Тузик) і відкоректований дизайн упаковки зі збереженням колірної гами і героя-собачки. Тепер на упаковці замість плям зображені насіння. Крім того додані ще один логотип «Лукас» та короткий опис цукерок на етикетку.
Отже, зустрічайте: «Тузя» – частково глазуровані цукерки з молочно-грильяжним корпусом з добірних обсмажених насіння соняшнику. Уже в продажу на території України!
Разом з командою підприємства ми відвідали виробничі лінії, склад, тренінг ...
26 листопада за підтримки компаніі Lukas стартував проєкт Резиденція ...