Асоціація «Корпоративних Медіа України» оголосила результати конкурсу «Краще корпоративне медіа України – 2015». За звання кращих і диплом з яскравою зіркою змагалися 85 корпоративних проектів в 15 категоріях: корпоративна газета, журнал, річний звіт, електронне корпоративне видання, корпоративні: фільм, книга, календар, дайджест, сувенір, сайт, мультимедійне видання, банківська платіжна картка, сторінка компанії у facebook, галузеве видання.
Компанія «Лукас» взяла участь у трьох номінаціях всеукраїнського конкурсу і у всіх трьох – зайняла призові місця!
Гран-прі національного конкурсу в номінації «Кращий корпоративний сайт» члени журі одноголосним рішенням присудили компанії «Лукас». Сайт lukas.ua – отримав перше місце за інноваційність, професіоналізм, лаконічність і стиль.
У номінації «Краща корпоративна газета» почесне друге місце у інформаційного видання «Слойка» (друкована версія).
Третє місце у номінації «Найкраще електронне корпоративне видання» присуджено електронній версії корпоративної газети «Слойка».
Ось який відгук про конкурс 2015 року розмістила на своїй сторінці facebook його організатор і президент асоціації Оксана Тодорова:
«Конкурс корпоративных проектов проводим уже десятый год подряд. 15 категорий, несколько десятков проектов. Видим всех и чувствуем тенденции. Если коротко, динамика этого года такая…Происходит перераспределение в цифровой формат, бумаги меньше, но то, что печатается, действительно очень качественное. В этом году во всех проектах меньше формализма. Больше Искренности и этому, оказывается тоже нужно и можно учиться. В текстах больше смыслов на уровне ценностей. Картинки качественней. Есть несколько проектов с глубокими исследованиями национальных традиций, истории. Больше творчества, больше ощущения свободы. Когда сотрудники не зажаты страхом за свое место и зарплату в компании, а рассматривают работу как возможность раскрыть свой потенциал и быть счастливыми».
Конкурс «Краще корпоративне медіа України» створений з метою популяризації професійних успіхів кращих корпоративних медіа проектів нашої країни. Організаторами конкурсу є асоціація «Корпоративних Медіа України» – громадська організація, що об’єднує професіоналів в області маркетингу, PR, журналістики, реклами. Конкурс покликаний виробити стандарти корпоративної журналістики, дизайну, методів інформаційного впливу на цільову аудиторію. До складу журі входять фахівці відомих видавничих будинків, а також авторитетні професіонали у сфері маркетингу, реклами, PR та управління персоналом.
– Здатність сформувати образ компанії, вплинути на сприйняття бренду компанії цільовою аудиторією.
– Творчий підхід у виконанні (оригінальність дизайну проекту в поєднанні з відповідністю суті корпоративного бренду).
– Наявність ексклюзивних елементів, що підсилюють вплив на цільову аудиторію медіа проекту (зміст, дизайнерські рішення, креативність оформлення, зручність навігації тощо).
Серед учасників конкурсу: PepsiCo Ukraine, ПАТ «Укртелеком», УДППЗ «Укрпошта», «Київстар», Platinum Bank Україна, «Інтерпайп», Global Bilgi, Банк «Хрещатик», ПАТ «Оболонь», «Брокард Україна», Кока-Кола Беверіджиз Україна та багато інших.
До складу членів журі конкурсу «Краще корпоративне медіа України 2015» увійшли визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники, видавці, практикуючі PR-фахівці.
Оксана Тодорова, організатор конкурсу «Краще Корпоративне Медіа України», засновник і президент Асоціації Корпоративних Медіа.
Має дві вищі освіти: на базі технічного інженерного отримала Диплом магістра за спеціальністю «Міжнародний маркетинг та реклама». Досвід роботи в бізнесі з 1999 року.
Постійний доповідач на різних конференціях, фестивалях та форумах; автор понад 500 коментарів і статей у галузевих ділових виданнях; ведуча індивідуальних і групових майстер-класів; автор і ведуча програм «PR технології для ПРактиків» і «PR для бізнесу та кар’єри»; автор книг «Корпоративне видання на 200%» (2007) та ін.
Кандидат економічних наук, провідний експерт Української Асоціації Маркетингу. Член фахових журі конкурсів «Бренд Року» і «Білий квадрат», фестивалю OPEN (Білорусь), міжнародного конкурсу EFFIE Awards (Україна) та ін.
Керівник курсів «Стратегічне управління» та «Стратегічний маркетинг» у бізнес-школі МІМ-Київ. Запрошений викладач NIMA (Мінськ), Британської Вищої Школи Дизайну (Москва), освітнього інтенсиву HiBrand (СНД). Доцент кафедри міжнародної економіки Київського національного університету ім. Тараса Шевченка.
Автор понад 120 публікацій та 7 книг з питань маркетингу, бізнесу та міжнародної економіки. Член редакційної колегії журналу «Маркетингові дослідження». Автор першого в Україні он-лайн курсу (курс «Бренд-менеджмент»).
Кращий маркетинг-тренер по рейтингу Ukrainian Marketing Awards.
Марія Бородай, PR директор Intel Україна.
Дмитро Олтаржевський, PR-директор групи компаній «Біола», відомий теоретик і практик у сфері PR, доктор наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського національного університету ім. Т. Шевченка. Автор навчального посібника «Корпоративні медіа: теорія і практика» і першого в Україні комплексного фундаментального наукового дослідження за темою корпоративних медіа – монографії «Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа».
Олена Ботіна, директор телеканалу «ПЕРШИЙ ДІЛОВИЙ».
Олександр Юрчак, експерт з питань В2В маркетингу і продажів, директор B2B Ray.
Як модератор стратегічних дискусій, організатор командної взаємодії ТОПів при виробленні перспективних планів розвитку бізнесу. А ще тренер з особистісного розвитку керівників, фахівець з передових технік комунікацій і продажів.
У дев’яності роки створив ВД «Галицькі контракти» і багато років очолював редакцію і видавництво. Михайло – перший президент української Асоціації видавців періодичної преси (УСПП) і визнаний медіа-експерт. Створена в 2011 році компанія «Корпоративні медіа. Вейсберг і партнери», веде ряд клієнтських і внутрішньокорпоративних видавничих проектів для відомих українських компаній («Антошка», мережа аптек «Доброго Дня», «Нова лінія», «ЛІГА:Закон», «Біосфера», «МакХауз», «Савсервіс»). Вона накопичила досвід використання цього інструменту для підвищення лояльності клієнтів і вирішення маркетингових завдань бізнесу.
Ксенія Мацкевич (Сладкевич), СЕО PR-консалтингової компанії PR-Prime і літагентства MSBrand Corporation, консультант у сфері PR та HR, видавець. Автор і координатор низки культурних, соціальних і дослідницьких проектів. Була PR-менеджером, редактором і головним редактором професійних журналів: «M.A.DE», «Відділ маркетингу», «PR-менеджер», координатором близько п’ятдесяти книжкових проектів.
Основні компетенції — стратегії менеджменту PR, проекти в системі PR, менеджмент інформації, корпоративна видавнича діяльність.
Ми вітаємо нашу Компанію і фахівців бюро реклами і PR, що мають безпосереднє відношення до цих проектів, з заслуженим визнанням. Бажаємо не зупинятися на досягнутому. Є куди прагнути! Попереду – нові досягнення та перемоги!
У неділю, 1 грудня, у Патріаршому Домі м.Львів відкрила свої двері ...
12 листопада з робочим візитом кондитерську компанію «Лукас» у Кременчуці ...