З 17 по 19 листопада компанія “Лукас” прийняла участь у виставці PLMA Private Label Trade Show у Чикаго. За останні 30 років PLMA збирає ритейлерів та виробників, щоб продемонструвати нові продукти і послуги. Для виробників і успішних компаній, це ідеальна платформа для налагодження нових ділових контактів.
Бренд “Лукас” на сьогоднішній день відомий у 52 країнах світу. Експорт стратегічно важливий напрямок для Компанії, і з кожним роком ми розширюємо географію поставок продукції. За словами начальника відділу ЗЕД Кіри Булік, міжнародні виставки унікальний майданчик для пошуку нових партнерів та презентації ТМ LUKAS на світовому ринку. Відвідуючи подібні заходи ми дізнаємося про нові тенденції ринку, обмінюємося досвідом з провідними світовими виробниками та ритейлерами. За день проводяться десятки зустрічей з партнерами з різних країн. Дуже приємно усвідомлювати, що Україна – це не країна третього світу, а повноправний член Альянсу. Нам довіряють та бажають працювати. Компанія “Лукас” вперше відкрила для себе Америку ще у травні цього року, перші поставки солодощів були зроблені під новим брендом LKS.
Підводячи підсумки участі у цьому заході, можна сказати, що попит на продукцію “Лукас” зростає, тим самим підтверджуючи її конкурентоспроможність на міжнародному кондитерському ринку. Впевнені нові позначки на карті Світу не заставлять себе довго чекати.
У неділю, 1 грудня, у Патріаршому Домі м.Львів відкрила свої двері ...
12 листопада з робочим візитом кондитерську компанію «Лукас» у Кременчуці ...